EntriesAboutCredits


Overview


Hello . welcome to my blog . this is officially my lovely blog :D .please dont something that will make me angry . dont be a copydoggie , just be yourself .

Screams


see you again -,- !
Friday 27 April 2012 | 0 comments
~! lama sudah tak update blog aku nih kan, :D takde dulu kejap2 ada jeh muka aku nih sibok update blog..!! sejak komputer rosak lah aku start malas nak update lagi . :) aku dah banyak delete post2 aku yg lme-2..:D malu lah nak kasi kowang bce ! ~ tu waktu zaman2 ada couple , skarang dah xde lagi ! blom jumpa lagi lah yang sesuai !! kalau ada yang aq nak pon  , bkn dowang nak kat aku kn !~!

! :) hidup aku sekarang dah banyak berubah kalau nak dibandingkan dulu !~ mak aku pon sampai naik pelik dengan perangai aku , kadang2 happy, kadang2 muram, kadang monyok..biasa lah kn, lelaki , mesti akan teringat kisah-kisah lme dengan kekasih dulu , ! ~ besok aku nak keluar lah , tengok wayang, tapi takde orang mau teman :( kesian nye aku  , takde owang sudi kuaw nan aku ~! tak tahu nak pegi Dp ke JJ ! adush ! gse nye g JJ kowt, dah bosan lah pegi Dp ! ehem ! :)  hari nih aku demam lah ! semalam redah hujan balik rumah ,!! basah kuyup baju aku tahu ! sekolah pon tak pegi tak pegi tadi. haih ! tahun nih nak spm, makin banyak pulak penyakit nak datang, ! 3 jumaat lagi aku jalan lah kowt ! HAHA ! ! -,-

Aku penat lah , ! badan aku belum cukup berehat lagi , pagi kol 7 smpai kol 3 pegi sekola, pastu kol 5 nak pegi kje lagi , sampai kol 12.. kol 12 malam mmg aku gile susah mau tido  ! ~ pastu aku tahan mte smpai kol 3 pagi , sebab tak boleh tido and bosan yg teramat sgt...amacm nih !! spm  7 blan lagi .! takpelah ! mcm ner nak capai cite-cite aku nih nak jadi doktor ! :( asik busy tolong mak kat kedai jeh ! ~! ehem-2. sakit plak gse tekak aku hari nih ! ~!

!~ sekarang nih handpon aku jarang berbunyik, :D itew mne lah ada kekasih hati yang mau mesej kite ! tak macam awak2 semua, ! semua nya ada rupa, ! ~ aku nih, minah rempit pon pandang aku sebelah mata lah weh ! keji nau kan aku ! haihhhhhhh ! panjang pulak kite bercerita nih ye smpai tangan dah naik-2 lenguh, ! bnyk g mau cite nih ! :P esok-2 lah aku cerita pasal si DIA ae !!! :D bye ~!

Older Post | Newer Post