EntriesAboutCredits


Overview


Hello . welcome to my blog . this is officially my lovely blog :D .please dont something that will make me angry . dont be a copydoggie , just be yourself .

Screams


jealous :(
Saturday, 28 April 2012 | 0 comments
hari ini 28/4/2012 buat pertama kali aku hang out sorang-sorang, takde sapa nak teman kan aku nih !~ aku saje je nak keluar sorang-sorang hari nih !~!~! aku nak cari ketenangan lah , !~ tapi ada perasaan lain yang timbul bila aku jalan sorang-sorang tadi, iaitu CEMBURU ! errhh !! sumpah jealous tengok couple-2 kat sana. ! dah lama tak bercinta !~ haaa ~! rindu rasa hati !!

karaoke sorang-sorang, !! makan sowang-sowang !!!! ahaahaaa kesian nyee aku !~ kawan ajak keluar aku tanak , aku nk keluar sorang-2 !! haih bileee lahhh ada orang yg sanggup terima aku yang serba kekurangan nih ! haha !~ tapi aku dha gse serik bercinta lah ! semua prempuan same je ! couple nan aku sebab duit, duit dan duit !~ aq kalau kenal sorang perempuan tuwh !~ aq mesej nan dia, ! aku akan bgy topup samaa dia ,! kalau dye mintak lagi aku topupkn dye, tuh aku dah tahu jenis mcm mane perempuan tu !~ ada pompuan nih !~ aq bgy topup pown nak marah-marah !~ haha ! :D tapi takpelah ,aku tahu dye bukan pandang duit punya orang,, ~ erhh !!! penat lahhh !!!! jap g nak masok keje lagi. . hari-hari keje , sampai takde mase nak belajar..blajar kat sekola je lah nmpaknyee ~! :D k lah byeee ! semekom !

Older Post