EntriesAboutCredits


Overview


Hello . welcome to my blog . this is officially my lovely blog :D .please dont something that will make me angry . dont be a copydoggie , just be yourself .

Screams


kekasihku tunangan orang ~ :(
Sunday 5 February 2012 | 0 comments
assalamualaikum, dah lame aku tak update blogger nih kan...sebab aku takde mase nak bukak...bila ada mase nih aku bukak lah...k ...aku dari dulu sampai skarang tak habis-habis update blog pasal cinta....erm...memang aku nak update benda yang sama pon....

~ 20/1/2012  ~ tarikh perkenalan aku dengan dia..si dia berkerja di kedai ayah aku BERKAT SALAM IKAN BAKAR di padang temu  ~ aku pon ambil kesempatan untuk mengurat si dia ~  usha punye usha punye usha...akhirnya kami bercinta , ~ erm tapi sayang, tak lama pon kita orang bersama...ada lah dalam seminggu lebih....aku minat dekat dia sebab dia ada perwatakan yang manja...rupa dia boleh tahan but aku tak amek port pasal rupa sangat...erm...but dia cakap kat aku , aku nih just suke kat dia sebab badan dia jeh. sedih weh..kena fitnah ...erk ~ aku pon cuba lah percayakan dia yang aku suka dia , aku syg dia , sebab dia ada perwatakan yg manja, periang, and sikit pon aku tak pandang badan dia tuh..Dia pon percayalah dengan aku, akhirnya kita orang dalam dilema cinta ~ haha ~ dia tuh kalau marah , dgn aku-aku skali kena maki ...hehe~  tapi sayang punya pasal, dia maki aku , aku buat tak paham jeh  ~ aku tanya lah dia pulak nape dia ley sangkut kat aku an  ~ then dia cakap muka aku comel, and suara aku manje... ~ manje ke...biasa jeh aku tengok :'( ni lagi satu aku nak cakap, erm....lepas seminggu tuh , aku mesej dia , dari pagi sampai malam , dia tak reply langsong...aku pk dia tade kredit and aku share lah 2 ringgit dekat dia, erm but still takde respon...aku pon mula risau and gelisah tak tahu nak buat apa...erm....petang besok tuh dia mesej aku , dia cakap, "saya mintak maaf sebab saya dah buat awak risau , sebenarnya saya taknak bagitahu awak perkara nih but saya taknak tengok awak bersedih, jadi saya terpaksa bagitahu..then aku pon tanya la perkara apa yang penting sangat sampai takde masa nak layan aku satu hari.....pastu dia cakap " saya betul-betul mintak maaf, erm , sebenarnya saya nak bertunang dah....hope awak cari pengganti saya ye....ramai lagi perempuan kat luar sana...kita tak ditakdirkan bersama...walau apa pon , saya tetap sayang awak.....  ~ perh,,aku dengar pon berbulu  ~ erm ~ apa bole aku buat kan, dah jdoh laki tuh dengan dia,aku terima jelah weh....bunga bukan sekuntum  ~

 ~ malam tuh pulak , dia boleh bawak tunang dia tuh datang kedai ayah aku makan ikan bakar, malam semalam lah...erm...geram jeh weh aku tengok, rse nak jeh baling pinggan kat dia...tapi biarlah...aku buat tak tahu jeh...aku hormat dia sebab dia tetamu aku kan...tak kan aku nak halau dia pulak ... :'( tapi sumpah weh aku sedih, orang yg aku sayang, orang yg aku cinta, tunang dengan orang lain...dulu , janji dengan aku macam-macam.....tapi , janji hanya tinggal janji sahaja...betol cakap kawan2 aku , tak payah nak bercinta dulu la, belajar dulu  , kerja, biar perempuan cari kita, bukan laki cari perempuan...cinta yang dicari pasti akan pergi, cinta yang datang sendiri kekal abadi ~ :)

Older Post | Newer Post