EntriesAboutCredits


Overview


Hello . welcome to my blog . this is officially my lovely blog :D .please dont something that will make me angry . dont be a copydoggie , just be yourself .

Screams


sekolah sekolah sekolaa :D tensyen tensyen tensyen
Tuesday 10 January 2012 | 0 comments

hey ! suda lama aku tak update blog kan..Hari ni aku nak lah update balik :) blog nih tempat aku luahkan perasaan and cerita tentang hari2 aku...Macam diari aku lah nih :) sekejap jeh cuti sekola kita suda habis kan...dan kite dah mula sesi persekolahan di tahun 2012 nih :) erm...Kerja sekolah pon berlambak-lambak.Maklumlah tahun nih spm .Haish...macam-macam lah...ada lah 2-3 orang budak kelas aku dah pindah....tadi ada sorang dah pindah...haha orang panggil dye jambu...dye dah pindah sekolah tun tijah :) haaa ! sunyi lerh kelas aku weyh :D HAHA....cikgu aku tahun nih semua okay2 jew ...cuma cikgu ekonomi je lah yg aku tak minat..cikgu yg sepatotnya ajar ekonomi tuh cuti bersalin....ada cikgu ganti..budak2 panggil dye ana lulu :D haha ! sengal - sengal jeh




(^_^) cerita kedua pulak , ada lah cerita sikit pasal peribadi aku ...
ni tak lain tak bukan cerita pasal perempuan lah kan...hehe...aku nih tak habis-habis dgn jiwang nya....aku banyak kali dah tawar hati dengan perempuan....semua nya hanya manis dibibir sahaja janji...semua tak boleh pakai...mula-mula dgn budak bukit baru...tapi hanya satu hari saja...kata dye ' DIA BELUM SEDIA NAK COUPLE NIH ' tak sedia tak payah lah kau terima aku kan waktu aku mintak couple tuh...ah..macam apa jeh dia tuh... :) tapi tak pewlah aku watleek jew ! bunga bukan sekuntum....and aku adalah kenal sorang perempuan nih..Aku dah lama suka dia..tapi masa tu dia ada pakwe..yelah manusia kan ..senang jatuh cinta dgn orang..dah lama dah aku kenal dia di laman muka buku...and 4 hari lepas,aku try mintak nombor phone dye...haha dye kasi...tapi dia macam tanak layan jeh kan :) biasa lah perempuan ...orang kalau tak de rupe mane nak pandang....bila dah kena tipu, menyesal tak suda nanti ! susah nak cari perempuan zaman sekarang nih kan ! erm ! apew pon tak boleh jalan lah tade perempuan  ! sampai sini jewlah tazkirah saya hari nih...assalamualaikum w.b.t !

Older Post | Newer Post