EntriesAboutCredits


Overview


Hello . welcome to my blog . this is officially my lovely blog :D .please dont something that will make me angry . dont be a copydoggie , just be yourself .

Screams


bosan+ demam !
Saturday, 17 December 2011 | 0 comments

cuti ni aku rase sangat bosan la weyh...menyesal tak ikot family pegi bercuti , aku yang nak keje sangat ! hambik arh ! hari2 hadap pinggan mangkok jew amek order semua ! haiya  ! cuti korang amacam ? ada baek ka ? aku tahu korang seronok bercuti !! semua bercerita pasal cuti dorang jew dkat facebook, blogger ! aiseymann ! -,- aku dah 4 hari cuti , cuti ape ? cuti bersalin kot !haha xde la  !aku demam la weyh ! korang apa tahu ! dah 4 hari aku terperap jew kat rumah jadi perempuan haha ! malam ni nak pegi gegaria pon tak boleh ! baru nak pegi ranggi lah ! apew pon tak boleh ! ape nak buat kan  !dah aku nak demam ! malam ni gegaria dalam hujan lah kan :D haha ! dengar2 kat sana hujan ! mmber2 cakap la...aku dengar2 jewh dari mulot dorang  ! haha ! aiyoo apa mau buat ini malam ! nak karaoke dalam bilik sorang2 pon suara dah tak ada nih...serak2 jewh ! kang aku nyanyi kang ada yang berdarah tekak aku nih ! haiyoyo ! nak tengok tb apew cite ada ! cerekarama adalah ! tapi ta layan lah weyh ! haha ! okay lah ! bertemu dilain hari yew ! (^_^) assalamualaikum

| Newer Post